یعنی کی برم سونو

تصویر
۸ پاسخ

من این موقع رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی برای خیلیا دیر تشکیل میشه صبر کن ۸ هفته شد برو

باهمیم 🥰🥰من دکترم گفته هفدهم بیا

سلام هم هفته
بذار ته هشت

۸ هفته رو پر کردی برو

ی هفته دیگخ

بذار ۸ هفته پر کردی برو

من دقیق ۶هفته بودم

بنظرم صبر کن ۸ هفته برو
دکتر زنان رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ائلمان و فرهان مامان ائلمان و فرهان ۳ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محسن مامان محسن ۵ ماهگی
مامان پسرک وانیلی مامان پسرک وانیلی هفته هفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری