کی برم سونو قلب

۶ پاسخ

خداروشکر سیکلات چند روزه اس حتما کوتاهه و زود تخمک گذاری داشتی
من تازه 18 تا 20 تخمک گذاریم بوده
فک کنم باید خیلی دیر تر برم

۹ هفته

سلام من سیکلام طولانیه 18 سیکل علائم تخمک گذاری داشتم تا 20
و 34 سیکل قشنگ حس کردم لانه گزینی داشتم
36 بیبی چک دوخط خیلی فوری پررنگ انداخت خط تی خیلی پررنگتر بود تو 15 ثانیه اول اونم با روژان
الان ینی مدت زودتری باردارشدم؟کی برم سونو قلب
الان 40 سیکلم پس فردا طبق اخرین پریودم 6 هفته تموم میشه
اما امروز از صب علائمم کم شده میترسم

من ۶هفته۴روزم بود رفتم خداروشکر همه چی عالی بود

من ۸هفته و۴روز رفتم

۸ هفته میگن‌دکترا من ۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان طاها جون مامان طاها جون روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری