خداروشکر سیکلات چند روزه اس حتما کوتاهه و زود تخمک گذاری داشتی
من تازه 18 تا 20 تخمک گذاریم بوده
فک کنم باید خیلی دیر تر برم
۹ هفته
سلام من سیکلام طولانیه 18 سیکل علائم تخمک گذاری داشتم تا 20
و 34 سیکل قشنگ حس کردم لانه گزینی داشتم
36 بیبی چک دوخط خیلی فوری پررنگ انداخت خط تی خیلی پررنگتر بود تو 15 ثانیه اول اونم با روژان
الان ینی مدت زودتری باردارشدم؟کی برم سونو قلب
الان 40 سیکلم پس فردا طبق اخرین پریودم 6 هفته تموم میشه
اما امروز از صب علائمم کم شده میترسم
من ۶هفته۴روزم بود رفتم خداروشکر همه چی عالی بود
من ۸هفته و۴روز رفتم
۸ هفته میگندکترا من ۸ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.