سلام خانما به نظرتون کی برم سونو قلب؟

۷ پاسخ

من که هفته هشت رفتم بنظرم اون موقع بهترین زمانه

برو دیگه ...من رفتم 6هفته وسه روز

من فردا هشت هفته پنج روزم هنوز نرفتم

من 9 رفتم تو سونو 8 هفته بودم

میگن ۸ هفته که خیالتم راحت شه

هفت هفته باشی میتونی بری

8هفته

سوال های مرتبط

مامان اسرا و تو دلی مامان اسرا و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه شیرین🥹 مامان معجزه شیرین🥹 هفته دوازدهم بارداری