بچ ها بنظرتون کی برم سونو قلب چندم؟

تصویر
۸ پاسخ

کسی بین شما هست ک شب های حالت تهوع داشته باشه و بالا بیاره؟

من دو روز باهات تفاوت دارم
دکتر امروز رفتم گف هفته ی بعد برو سنو

اوایل هم نداشتی

شکم درد یا کمر درد داری

۷ هفته و ۳ روز برو

با همیم که😃
من هفته گذشته رفتم ساکش بود، دکترم واسه هفته اینده گفته برم واسه قلبش

هفت هفته و چهار روز برو

8 هفته برو

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها جون مامان طاها جون روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته نهم بارداری