خانما من کی برم برای سونو تشکیل قلب؟

۸ پاسخ

وایستا هشت هفته بشی

۸ هفته و۵ روز برو مطمعن تره

اگه ده روز پیش رفتی و تشکیل نشده بذار انتهای ۸ هفته برو که دیگه نگن یه هفته بعد بازم بیا اول ۹ هفته دیگه قطعی مشخص میشه منم تو ۵ هفته و ۶ روز رفتم تشکیل نشده بود دکترم گفت ده روز دیگه بیا ولی من میخوام ۱۸ روز دیگه برم که تکلیفم یکباره مشخص بشه ... البته صبرش خیلی سختمه و اذیتم میکنه ولی چاره ندارم بهتر از استرس دوبارست

هشت هفته برو

من ۶ هفته و ۱ روز بودم قلبشون تشکیل شده بود

برو دیگه الان

الان میتونی بری دکترت بنویسه

من خودم ۷ هفته ۳ روز رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سیزدهم بارداری