۱۰ پاسخ

ممنونم ازتون

من 6هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود گفت9هفته دوباره برم
شما صبر کن 8هفته تموم شد بهترین موقعس

من ۷ هفته و۵ روز رفتم بهم گفتن قلبش تشکیل شده

۸ هفته کامل شدی

پیدات کردم بالاخره

۸ هفته عزیزم

از روز اول پریودیت حساب کن رسیدی به ۸ هفته کامل برو چون زود بری بیخودی میترسوننت

۷/۸ هفته برو گلم

ازمن زودتشکیل شده بودخداروشکر ولی درکل ۸هفته

هشت هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته نهم بارداری