بهترین زمان برای سونو قلب کی برم؟

۷ پاسخ

8ههفته ب بعد

۸ هفته

۸ هفته

۸/۹هفته

هفت هفته که تموم بشه برو عزیزم

الان موقعه ی خوبیه برو من دیروز رفتم تشکیل شده بود خداروشکر

همین ۸ هفته باید بری من ۶ هفته ۵ روز رفتم قلبش تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی