دوستان بهترین زمان سونو تشکیل قلب چند هفتس؟

۱۰ پاسخ

۸ هفته ولی من خودم ۷ هفته سنو قلب دادم

هشت هفته

۷ هفته

هشت هفته کامل باشی

۹هفته با خیال راحت و بدون دردسر

من ۶ رفتم گفت تشکیل شده

من دکترم گفت ۷هفته بیا ولی دکترای دیگه همه میگن ۸هفته برو
چون ممکنه قلب تشکیل نشده باشه خرج اضافه و استرس اضافه میگیری

۸ هفته عزیزم برو ک همچی مشخصه 👌

۸هفته

۷و۸من خودم۷رفتم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلیا مامان حلیا ۵ ماهگی
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری