بهترین زمان سونگرافی برای تشکیل قلب ؟

۹ پاسخ

۷هفته برو عزیزم هم جنین میبینی هم صدای قلب میشنوی

بزار۸هفته کامل بشه بعد برو

۷یا۸هفته

عزیزم ۸ هفته برو که دیگه قلبش تشکیل شده باشه
چون بعضیا قلبشون دیرتر تشکیل میشه

آخرین پریودت ۲۴ دی بوده الان پنج هفته و صفر روزی

هشت هفته برو که خیالت راحت باشه

اول هفت هفته بری خیالت راحته

معمولا از ۶هفته تشکیل میشه

من7هفته سه روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان حلیا مامان حلیا ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان ☘️💙🩷 مامان ☘️💙🩷 قصد بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری