عزیزان اصفهانی سونگرافی تشکیل قلب کجا برم ؟ هزینه ش چقدر هست ؟

۱۲ پاسخ

مریم کریم پور

نصوحیان من رفتم اون هفته

برو پیش نصوحیان عااالی بود

عزیزم هیییچ سونویی رو دولتی نرو از من گفتن وقتی بچت به دنیا بیاد میفهمی بچه من ناف دورش بود نگفت مهدیه خدا رحم کرد بهم یه هیچ وجه دولتی نرو مخصوصا اخرای بارداری فقط سپهر برو بدون نوبت راحت سریع سی دی همه چیو میده همممه جای بچتو از کوچک ترین استخوان تا بزرگ ترینش چک میکنه هرچی راجب جنسیت گفت رد خور نداره

سپهر برو حتنا وقتم نمیخواد بگیری روزای زوج برو سیر تا پیازو برات میگه هرچی گفت رد خور نداره

همه سونو هامو نصوحیان رفتم

برو نصوحیان بیمه هم قبول میکنه هزینش نسبت به جاهای دیگه پایین تر

تشکیل قلب را برو مهدیه یا دولتی .چون سونو سبک و معمولیه

من خود مطب سونو داره .اولیا پناه میرم

سلام عزیزم خوبی گلم ؟؟؟

ادرسش کجاست

من رفتم احتیاط کار، هزینش نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی