دخترا سلام
برای تشکیل قلب کجا برم

۴ پاسخ

جایی نمیخواد بری تا ۸الا۹هفته صبر کن بعد برو سونو زود نرو مثلا من خودم بچم دیر قلبش تشکیل شد

۸ هفتگی

یکماه دیگ برو دقیقا۸ هفته شدی
برو سونگرافی دیگ

هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری