سونوگرافی تشکیل قلب کجا برم؟

۷ پاسخ

تشکیل قلب سونوی مهم و پیچیده ای نیس گلم.. هر جا برات راحت و در دسترسه برو ولی ان تی و آنومالی رو جای خوب برو.. بهترین جا هم به نظر من دکتر روشن ولی نوبتاش یک ماهونیمس... به محضی که سونو قلبت رو دادی زنگ بزن نوبت بگیر بعد دکتر برات نوشت میری پذیرشت کنن

نصوحیان
هر چی سونو داری برو نصوحیان

عزیزم مریم رمضانی عالیه اخلاق بیست کاربلد

من رفتم بیمارستان عسگریه 250 هم شد دکتر آقا بود وسونو شکمی انجام داد گفت اگه معلوم نشد بعد از ظهر بیا دکتر خانم داریم انجام بده نوبت دهی اینترنتی هست وسریع هم نوبت میده

هرجا بیمتو قبول میکنن

این سونو رو معمولا دکترا تو مطب انجام میدن اگه دستگاه داشته باشن ولی غربالگریاتو حتما زودتر زنگ بزن نصوحیان نوبت بگیر

میگن نصوحیان خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی