هفت هفته و یک روزم کی برم سونوگرافی تشکیل قلب

۹ پاسخ

من ۷هفته و ۳روز رفتم تشکیل شده بود 🥰

من ۷ هفته و ۳ روز رفتم

چن روز دیگم میتونی بری ولی خب هی بزار ۸ هفته و ۱ روز شدی برو

من ۷ هفته و ۶ روزم یکشنبه میرم

من ۶ هفته و ۲ روز رفتم اوکی بود

من ۷هفته و ۴ روز رفتم

هفته بعد

بزار 8 هفته تموم بشه برو

من ک دکترم گفته ۲۷ مرداد برو
ک میشه ۸ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری