سونوگرافی تشکیل قلب چند هفته برم

۱۱ پاسخ

8 هفته و دو روز خوبه

۸هفته

۸هفته عزیزم

بستگی داره
من پسرم ۵ هفتگی صدا قلبشو شنیذم
دخترمو ۸ هفته زفتم گف کیسه زرده هست ولی قطب جنینی خیر کلی استرس گرفتم فک کردم قلب تشکیل نشده
بزای همین بهت پیشنهاد میکنم ۹ هفته برو ک استرس نگیری اگ س درصد قلبش در تشکیل شد

۸هفتع برو عزیزم

من 7 هفته و 6 روز رفتم صدای قلبشو شنیدم

من ۸ هفته و ۴ روز رفتم

۸ هفته

میگن ۸ هفته ولی من چون قبلا سقط داشتم دکترم گفت ۶ هفته رو پر کردی برو سونو

هشت.

8هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته سیزدهم بارداری