بنظرم هفته ۹ که داری پر میکنی مثلا ۸هفته و ۳روز
این موقع بری دیگه مطمئن هستی و تکرار نمیخاد خودمم میخام آخروقت برم که شکی نباشه.
دکتر به من گفت بزار ۹ هفته برو با خیال راحت
من ۷هفته رفتم
من 7هفته و 1روز رفتم گفت قلب تشکیل شده اما صداشو نمیشه شنید
بهم گفت دو هفته دیگه میتونی صداشو بشنوی
هفته ۸خوبه
منم باید چهارشنبه برم استرس دارم
الان برو
8 هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.