تشکیل قلب چند هفته برم؟؟؟

۷ پاسخ

بنظرم هفته ۹ که داری پر می‌کنی مثلا ۸هفته و ۳روز
این موقع بری دیگه مطمئن هستی و تکرار نمیخاد خودمم میخام آخروقت برم که شکی نباشه.

دکتر به من گفت بزار ۹ هفته برو با خیال راحت

من ۷هفته رفتم

من 7هفته و 1روز رفتم گفت قلب تشکیل شده اما صداشو نمیشه شنید
بهم گفت دو هفته دیگه میتونی صداشو بشنوی

هفته ۸خوبه
منم باید چهارشنبه برم استرس دارم

الان برو

8 هفته

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری