ازاد برای من 350 ویزیت و350 سونو جمعا700
از من ۶۲۰ گرف البته دکتر خودم سونو داره تو مطب اون انجام داد
من دکتر تو مطب ۷۰۰ گرفت
من فک کنم ۸۹۰شد
مال من ۶۰۰شد بدون بیمه
با بیمه ۴۰۰ ازاد ۵۰۰
۵۵۰ اینا میشه
سلام ۴۰۰ به بالا با بیمه
از من ۵۰۰ و خورده ای گرفتن آزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.