من زود یعنی ۶ هفته رفتم واژینال کرد و گفت ولی اگر بذاری هفته ۸ شکمی میگن
من امروز رفتم شکم بود
دکترم گفته اصلا حامله نباید واژینال بشه بعضی ها به خونریزی می افتن
جفتش هست اما شکم بهتره
الان خیلی زوده منم دیروز رفتم فقط ساک بارداری دید گفت ۸ هفته بیا
گلم من از شکم بود ولی طبق آخرین پریودی ۸هفته رفتم ولی ۶هفته و ۴روز بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.