سونگرافی تشکیل قلب از واژن یا شکم

۵ پاسخ

من زود یعنی ۶ هفته رفتم واژینال کرد و گفت ولی اگر بذاری هفته ۸ شکمی میگن

من امروز رفتم شکم بود
دکترم گفته اصلا حامله نباید واژینال بشه بعضی ها به خونریزی می افتن

جفتش هست اما شکم بهتره

الان خیلی زوده منم دیروز رفتم فقط ساک بارداری دید گفت ۸ هفته بیا

گلم من از شکم بود ولی طبق آخرین پریودی ۸هفته رفتم ولی ۶هفته و ۴روز بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری