میگم سونوگرافی تشکیل قلب رو شکم انجام میدن یا واژینال؟؟

۱۰ پاسخ

فقط شکمی ... ب هیچ عنوان واژینال ندع خونریزی میگیری اصلا ب هیچ وجه نکن .. بعضی دکترا مینویسن ولی اشتباه بقران

سلام تاپیکای قبلتو خوندم خوشحالم بارداری
اسم پسرتو جواد میزاری؟؟؟

من که والا شکمی بود

من واژینال

شکمی دیده نشه واژینال

من واژینال بود
باید ببینی دکترت چی میگه

من شکمی انجام دادم

شکمی معمولا
شما چن هفته میخای بری

شکمی اگ دیده نشه جنین واژینال

واژینال

سوال های مرتبط

مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری