خانوما خبری از دندون هست یا نه پسرم خیلی اذیته

تصویر
۷ پاسخ

من بردم دکتر بچمو چکاب شش ماهگی. به دکتره گفتم داره دندون درمیاره؟ نگاه کرد گفت فعلا خبری نیست. فرداش دندون دراورد😂 خلاصه دکتر مملکتش نتونست از رو لثه بگه , از مامانای اینجا توقع نداشته باش😅

پسر منم همین الان دوروز محکم با لثه هاش سینم و فشار میده که دردم میگیره فک کنم دیگه اوجش باشه

نگار تو بارداری بودی اره ؟ چ کردی

عزیزم یکم دفی هیدرامین بمال به لثه هاش دردش کم میشه

دختر منم اینجوریه. لثه هاشون باد کرده

اره لثه هاش انگاری باد کرده بعداین دیگه درمیاد شاید یه هفته ی طول بکشه

مال دختر منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی