۲ پاسخ

من تا همون ۱۵ سالگی بیرون بازی می‌کردم
ولی خاله بازی تا ۱۰ -۱۱ سالگی تقریبا
بعدش دوچرخه سواری یا پیاده روی با دوستام بود
گاهی هم هفت سنگ و کش بازی و...
یادش بخیر😪😍
من از ۲ سالگی تا ۱۵ سالگی تو پایگاه شکاری (منطقه نظا.می ار.تش) زندگی میکردم و اونجا هم امن بود هم خیلی سرسبز و بزرگ، خیلی خوش می‌گذشت
همیشه تابستونا از ۱۱ ظهر بیرون میرفتم تا ۹ شب
فقط واسه شام و ناهار خونه میومدم
پ.ن: این عکسم یه ذره از حال و هوای اونجاست تو اول پاییز

تصویر

من تااا ۱۳سالگی🥲🥹
یادش بخیر🥲

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی