من تا همون ۱۵ سالگی بیرون بازی میکردم
ولی خاله بازی تا ۱۰ -۱۱ سالگی تقریبا
بعدش دوچرخه سواری یا پیاده روی با دوستام بود
گاهی هم هفت سنگ و کش بازی و...
یادش بخیر😪😍
من از ۲ سالگی تا ۱۵ سالگی تو پایگاه شکاری (منطقه نظا.می ار.تش) زندگی میکردم و اونجا هم امن بود هم خیلی سرسبز و بزرگ، خیلی خوش میگذشت
همیشه تابستونا از ۱۱ ظهر بیرون میرفتم تا ۹ شب
فقط واسه شام و ناهار خونه میومدم
پ.ن: این عکسم یه ذره از حال و هوای اونجاست تو اول پاییز
من تااا ۱۳سالگی🥲🥹
یادش بخیر🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.