۳ پاسخ

از من نگرفت چون اجباری بود

اره بابا
مگر اینکه اشنات باشه
وگرنه کلی دلیل و فلان و بهمان ردیف میکنن
نهایتا یکم از بقیه کمتر میگیره ازت

بله بعضی دکترا میگیرن
حتی واسه طبیعی

سوال های مرتبط