مامانا از این سر در میارین؟

تصویر
۵ پاسخ

بالایی قلب بچه که خوبه
پایینی انقباضه نمیدونم چجوریه ولی انقباض داری

اره ضربان قلب نوزاد و حرکتش بالای ضربان قلب پایینی حرکتش بوده

بنظرم انقباضت یخوردع زیاده

اون خط بالا میشه حرکت جنین پایین میشه انقباض ، درد داشتی؟

اره ما دکتریم از همه چیز سر در میاریم😐

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد