بالایی قلب بچه که خوبه
پایینی انقباضه نمیدونم چجوریه ولی انقباض داری
اره ضربان قلب نوزاد و حرکتش بالای ضربان قلب پایینی حرکتش بوده
بنظرم انقباضت یخوردع زیاده
اون خط بالا میشه حرکت جنین پایین میشه انقباض ، درد داشتی؟
اره ما دکتریم از همه چیز سر در میاریم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.