من میخوام یه دست چند تیکه صفر بگیرم
سه دست سایز ۱ که ۰تا ۳ ماهه
سه دست سایز ۲ که ۳تا۶ ماهه
دوتا هم شلوار و بلوز زیر دکمه جدا میگیرم
بچه ات اگه ریز سایز صفر ۲دست سایز ۱ ام ۲ دست بخر تا یکی ۲ماهگیش بسته. منم میخوام ضروری بگیرم ولی صفر نمیخوام بخرم سایز ۱ فقط میخوام بخرم ۲تا بادی ۴تا شلوار. ۴تا ام پیرن ۲تا استین کوتاه ۲تا بلند بد لباساش دیدم دارن کوچیک میشن میرم میخرم باز
من دو دست پنج تیکه جعبه ی گرفتم. سایز یک و دو. دو دست بلوز شلوار سایز دو. دو سه مدل. سرهمی سایز دو سه. به اضافه سایز صفر ک میگن بیمارستانی. ک توش دستکش و جوراب و سرهمی و. دور پیج. داره. تا باز بزرگتر بشه و فصل عوض بشه جدید بگیرم
عزیزم بچه تابستون دنیا میاد ومیخوری به محرم پس نیاز نیست ست کامل بخری من اخرای اردیبهشت زایمان میکنم همشو تکی گرفتم ۵تیکه و۳تیکه گرفتم مثلا رکابی زیر دکمه ای سایز ۲فقط دوتا گرفتم برای سایز صفر ۳دست ۵تیکه گرفتم که تیشرت زیر دکمه ای شلوار وپیراهن وشورت عینکی هست که مثلا ی بار باشلوار وپیزاهن باشه برای شبها که کولر روشنه ویکم سردتراز روزه ی بار زیردکمه ای با شورت عینکی برای روز اینم بگم رکابی نگرفتم برای تابستون چون بچه رو بغل میخوان بکنن زیربغلش واینا دردنگیره یا عرق میکنه عرق سوز نشه سایز یک ودو هم همینطور دو دست گرفتم فقط منتظرم یکم زمان بگذره اخرا سرهمی نخی ونازک بگیرم برای بیرون رفتن واینا
به نظر من سه دست لباس صفر بگیر شلوار استین بلند از اونا که کنار گردنش دکمه میخوره رکابی زیر دکمه ۱دونه دوتا هم استین کوتاه چون تا یه ماهش لازم داره فقط شلوار یادت نره زیاد بگیر چون دم و دقیقه شلوار لازمی
بستگی داره اگه فقط واجب ها رو میخوای بخری
یه ست ۱۹ تیکه اقتصادی
سه تا سه تیکه
چند تا شلوار اضافهج
من ۳ دست خریدم
تا سایز ۳ بخرهرچقدر میتونی سایز صفر هم فقط یکی دو دست بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.