۳ پاسخ

خیلی من ب پسرم دوماه دادم قدش از نمودار رفت بالا

والا دکتر هر موقع ویهان سرما میخورد و اشتها نداشت بهش میداد

واسه منم سواله

سوال های مرتبط

مامان ضـُـحـا🐣 مامان ضـُـحـا🐣 ۲ سالگی
مامان هدیه خدا🥺هامین مامان هدیه خدا🥺هامین ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی