کدوم تم ها برا تولد دخترم قشنگ و شیکه
2/14تولدشه

تصویر
۱۴ پاسخ

گلم یکم زیادی شلوغه بهتره یکم خلوت تر مینیمالترش کنی

خیلی شلوغه که هزینشم زیاد میشه میتونی یه تم ساده براش انتخاب کنی هزینه این تم رو هم براش طلا بخری واسه آینده

جسارتا هیچکدوم خیلی شلوغن

سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم خواستین روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

دختر من ۱۴ تولدشه😍

هیچ کدوم راستش

شلووغه
یچی ساده انتخاب کن چندسال بعد بزرگ شد تا ابد مد باشه بگه به به هنوزم جدید🫠🎉

اولی خیلی بهتره ولی خب خلوت ترش کن
خیلی شلوغه

خیلی شلوغن یکم خلوت تر پیدا کن

اولی قشنگتره

خیلی شلوغ

سلام خیلی کیوت و دوست داشتنی هستن ولی خیلی شلوغن بنظرم کمی خلوت تر باشه بهتر و شیک تره

قطعا اولی

اینم دومیش

تصویر

سوال های مرتبط