به شدت خطرناکه
چون یه گاز داره که وقتی نفس بکشی بچه تو شکم رو خفه میکنه
آره خیلییی بعد
اره خیلی حتی بعد زایمانم نمیتونی گازش تا چن وقت تو مو هس واسه بچه بده، من موهام افتضااحه😂
خیلییییییییی
یعنی واقعا نمیدونی؟! 🙄
آره خطرعه
اره بشدت ضرر داره فرقیم نداره بی بو یا با بوش کلا در بارداری ممنوعه
مجاز نیست عزیزم
اره سم
در طول بارداری کلا ضرر داره فکر کنم
ازدکترت بپرس
بله خیلی ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.