جامعه پر از گرگه.اصلا لزومی نمیبینم توی این سن بخوام این چیزها رو بهش یاد بدم....مستقل بودن میشه توی چیزای دیگه معنی کرد...توی جدا شدن جای خواب.به تنهایی غذا خوردن.دستشویی رفتن...لباس پوشیدن و در آوردن...جمع کردن اسباب بازیاش وقتی که بازیش تموم میشه...کمک کردن توی کارای خونه
برای سن بچه هامون همینا کافیه به نظر من
نه بلد نیست،چه لزومی داره بچه تو این سن تنها بره مغازه😮
بچه این سنی چه به مغازه رفتن تنها 🤔میریم سوپری خودش کارت میده و چندتا خریدارو ازقبل میگم تو بگو به اقای فروشنده خوشحال میشه میگه مثلا سس و ماکارونی و فلانو من خریدم
تنها تا اتاق بغلی هم میترسم بره چه برسه مغازه
در این حد مستقلی!!!! فک نمیکنم مناسب سنشون باشه ،بتونه هم من اجازه نمیدم
الان که مستقل در حد کارهای شخصی خودش
وای نه مغازه چه کاریه پولاشم والله یاد کرعته میندازه قلک
واااای مگه خلیم تواین سن بچه بره مغازه
من خودم وایمیستم دم مغازه اون میره داخل مثلا میگه ی روغن میخوام میگیره رمزم میگه و میاد
ولی همینم برا سوپری سرکوچمون که میشناسم
بقیه جاها باهاش میرم داخل
نه اصلا بچه جز خودم باهیچ کس دیگه ایی تنها نمیزارم حتی پدرش میگم شاید ی وقت حواسش پرت بشه بچه رو بدزدن یا بچه بیوفته چیزیش شه همه جاباخودم میبرم هیچ مشکلی هم بااین قضیه ندارم فقط و فقط ب خودم اطمینان دارم
تنهااا مغازه اصلا بگو تا در خونه بغلی نمییره
نه هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.