۵ پاسخ

رازیانه

اگه باردار نبستی حنا اصل بخیسون بزار قسمت زیرشکمت

برو دکتر ان‌شاءالله خیره
خدایی نکرده خارج از رحمی نباشه

شایو کیستی چیزی داری برو دکتر

زغفرون دم کن بخور

سوال های مرتبط