من صبحانه نخوردم بچم حالش خوب بود کلا تو شکمم ولی صبحانه نخوردم رفتم بیمارستان بهشون گفتم صبحانه کامل خوردم بعد ان اس تی گرفتن گفتن تکون بچه کمه بستری میکنیم اگه دوست داری
توی بیمارستان یه خانومی مثل شما بود درد زیر دل داشت ولی انقباض نداشت دهنه رحمش بسته بود.. استاد زنان ک امد بالا سرش به پرستار گفت ۶ تا شیاف گل مغربی رو سوراخ کنید و به فاصله ی دوساعت بزارید براش. سومی رو ک زد دهنه رحمش ۴ سانت باز شده بود بعد ۲ ساعتم زایمان کرد
تروخدا برو بستری شو منم اشتباه کردم دیر رفتم بچم پی پی کرده بود بازور نجاتش دادن🥲
اگ ۴۰ هفته رو رد کنی و بچه بدنیا نیاد چی میشه؟
منم ۳۹ هفته و ۶ روزم طبق ان تی،طبق آخرین سونو ۴۱ هفته و ۱ روز😬 هنوز خبری نیست...تا دوشنبه اگه نشد نامه دارم که برم بستری..
یاخدا دردی چیزی هم نداری؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.