۹ پاسخ

عزیزم مگه چند روزه زایمان کردی فکر میکنی شیر نداری

مایعات زیاد لخور و قطره شیر افزا

سلام عزیزم دکتر دلیل عملت رو چی‌ زد؟

عالیه عالی بخور

زیر دوش سینهاتو ماساژ بده خیلی موثره

لیدی میل هم خوبه

مایعات زیاد بخور مخصوصا چای

اره خوبه. ولی پودر گالاکتومید عالیه

همه روزای اول در حد یه قطره شیر دارن بچه مک میزنه شیر بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان نفسم ماهلین🥹🤍 مامان نفسم ماهلین🥹🤍 ۵ ماهگی