۲ پاسخ

من دختر اولیم‌اینجوری بود واقعا‌ب سختی گرفتم‌خیلی خیلی خیلی سخت اینم‌ دخترمم دست کمی‌ازون نداره ایشالا ولی برا بچه شما آسون باشه اینجا مامانایی دیدم‌ک‌میگفتن اذیت نکرد بچشون‌

پسرمنم دقیقا همینجوریع

سوال های مرتبط