منکه میخام بعدزایمان توهمین وزن بمونم ولی به شدت لاغر میشم
من خودم خیلی چاق بودم ولی تو بارداری ۱ گرمم اضافه نکردم
دارم میشم عین توپ
من اضافه کردم تو دو ماه یهو ۵ کیلو زیاد کردم البته مهم ترین دلیلش این بود ک من قبل بارداری زیاد ورزش میکردم یهو ورزشو گذاشتم کنار دکترم گفت اضافه وزن زیاد هم قند بارداری میاره هم برا جنین خطرناکه من نون ک برنجم رو کمتر کردم ،قند مصنوعی مثل (بستنی،نوشابه،مربا،کیک بیسکوییت،...)تا جایی ک بشه نمیخورم مگه مثلا هفته ای یبار دلم خیلی بخواد ،شاممو معمولا تا قبل ۸ و نیم یه چیز سبک میخورم ،دیگه چیزایی میخورم که ب بچه وزن میدن ولی منو چاق نمیکنن مثل خرما ازین بدون شیره ها روزی یک تا سه تا میخورم،بادوم ،گردو،انجیر یک تا ۳ عدد،شبا یک لیوان شیر چرب،یک یا دوتا میوه تو طول روز، خیارم ک کلا ن قند داره ن چاق میکنه،اب فراوون ،ماست کم چرب ،بین غذاتم کلا تا میشه نوشیدنی نخور که خودش عامل چاقیه،یدونه تخم مرغ اب پز هر روز برای وزن گیری بچه خودتم سیر میکنه اگه دلتو میره هر بار یه چیزی روز بزن مثلا یبار یکم ماست و اویشن و ابلیمو و نمک و فلفل سیاه بزن خیلیم خوشمزه میشه،خلاصه ک من الان دو هفتس دارم رعایت میکنم ،هفته اول ک رعایت کردم دو کیلو کم کردم الانم دیگه نرفتم رو ترازو ،اگرم مثلا شب خیلی گرسنه شدی یه تیکه نون یا یه خرمایی چیزی بزار دهنت اکی
منم خیلی اضاف کردم دکترم ویتامینم قطع کرد🤣🤣🤣
منم تپلی شدم ، ایشالا بعد زایمان لاغر میشیم
منو شما هفته ها مون قد همه 😍 چندوم زایمانته؟
از ویتامین هایه که میخوریم بعدشم وزن خود بچه هم حساب میشه
من تا دلت بخواد وزن خودمم زیاد شده🤦🏻♀️
منم خیلی اضافه کردم، نمیدونم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.