خوبه ک من بعد ۳ ماه شدم
من بعد از 10 ماه پریود شدم
عزیزم الان داشتم تاپیک هاتو نگاه میکردم دیدم کرم خریدی برای رد بخیه هات
کرم خوبیه ؟؟ نتیجه داده؟
من گلم هنوز ک هنوزه نشدم
من تا ۶ ماه پریود نشودم
من بعد سه ماه پریود شدم
خوشبحالت من تا ۵۰روزگی خونریزی داشتم
از اون ب بعدم تا الان ۴بارشدم ب فاصله دوهفته ای همش
الان ک زوده بزار سه ماه بگذره اگ نشدی برو بگو آمپول بنویسه دکتر میشی
چ عجله واسه پریودی داره احه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.