۳ پاسخ

من هردو رو میدم هم عدس هم دال،دال که مشخصه،عدس رو هم میکوبم جوری که اثری از پوستش نباشه و گرد گرد در میارم توپی توپی

دال عدس میدم

دال عدس عزیزم بده پوست نداره اذیت نمیشه من مث سوپ درست میکنم

سوال های مرتبط