خانما شما پسراتونو ختنه میکنین؟

۱۶ پاسخ

باید ختنه کرد😐اصلا ختنه کردن نشانه مسلمان بودن از زمان عهد حضرت ابراهیم هست.کلا ازدواج با کسی که ختنه نکرده باشه را حرام کرد خداوند من کاری به علما ندارما ازخدا دارم میگم...

من 30روزگی بردم پیش دکتر متخصص اورولوژی چکاب گفتن همین الان ختنه باید بشه
با وجودی که یه روز. درمیون حمام بود پوشک مرتب عوض میشد برای هربار تعویض با آب میشستیم از همون بیمارستان که بدنیا اومد
اما اول عفونتش بود
موقع ادار وحشتناک گریه میکرد
دکتر گفتن مجاری ادار تنگه دیرهم هست
وقتی ختنش کردیم انقدر دست و پامیزد دکتر گفت اگر دیرترمیاوردی چون میچرخه بیشتر اذیت میشد

اما همون روز یه بچه ۷روزه ختنه کردن
یا زیر چهل روز چندینتا
اما یه بچه رو اوردن معاینه گفتن نمیشه
باید ۶ماه به بعد بشه

باید حتما بدنیا اومد چکاب ببرید

اره موقعی ک 10روزش شد میبرمش

واقعا نمیدونم این چه افکاریه ی مادری باهام جرو بحث میکرد که نهههه بدن خودشه بعدا تصمیم میگیره که ختنه بشه یا نه !هر چیزی اصولی داره پسر بچه هم باید ختنه بشه تا درگیر بیماری و عفونت نشه

والا من اینجا شنیدم بعضیا گفتن نمیخایم ختنه کنیم تعجب کردم

من پسرمو 10 روزگی بردمش
زودتر هم میخواستم ببرم ولی درگیر زردی و... اینا بودم دیگه برا 10 روزگیش بردمش

قطعا انجام میدم

من پسرم دنیا بیاد چهل روزگی یا بیست روزگی خانه میکنم ان شاء الله

بله حتما

بله من انجام میدم چون امکان ی درصد شانس بچم بزنه عقونت بگیرع اون موقع اذیت میشه

بله حتما .من پسرم عفونت گرفت دکتر گفت ختنه کن

اره دیگه

قطعاا

واا یعنی چی
پس نکنیم؟؟ 🤔

اره چرا نکنیم!

پسر ندارم ولی مگه میشه نکرد؟باعث کلی عفونت میشه و ظاهرشم یه جوریه

سوال های مرتبط

مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی