۱۲ پاسخ

من میدم

اره میدم ولی کم

اره خیلی دادم من

دادم

اره بده

اتفاقا بستنی خیلیم خوبه برای بچها،میتونی قاطی بستنیش کمی هم خامه صبحانه اضافه کنی مقوی تر و چرب تر میشه

اره عزیزم بده من از۸.۹ماهگی دادم تا الان،خیلی زیاد نده در حد چند قاشق چایخوری تا کم کم عادت کنه بهش

اره کم دادم

نه ندادم اصلا ، همش قنده، برای تابستون خودم بستنی میوه ای درست میکنم میدم

اگه اگع تابستونم بخوام بدم پرو بستنی میدم ن معمولی

اره دادم

ندادم

سوال های مرتبط

مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی
مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی