من میدم
اره میدم ولی کم
اره خیلی دادم من
دادم
اره بده
اتفاقا بستنی خیلیم خوبه برای بچها،میتونی قاطی بستنیش کمی هم خامه صبحانه اضافه کنی مقوی تر و چرب تر میشه
اره عزیزم بده من از۸.۹ماهگی دادم تا الان،خیلی زیاد نده در حد چند قاشق چایخوری تا کم کم عادت کنه بهش
اره کم دادم
نه ندادم اصلا ، همش قنده، برای تابستون خودم بستنی میوه ای درست میکنم میدم
اگه اگع تابستونم بخوام بدم پرو بستنی میدم ن معمولی
اره دادم
ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.