پسرم پنج سالشه ازش پرسیدم خداکحاست گفت توقلبم🥰🥰

۴ پاسخ

باز من وقتی بهش میگم خدا جان کن دستاشو میاره بالا انگار دعا میکنه

الهی بگردم پسر من میگه خدا تو ابراست🤩🤩🤩

عزیزم 😍خدا نگهدارش باشه 😘

وییییییی ننه 😍😍خدا قلبشو همیشه پرازنور خودش کنه

سوال های مرتبط

مامان ابرا مامان ابرا ۲ سالگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۲ سالگی
مامان سامین.سلین مامان سامین.سلین ۱۸ ماهگی
مامان نوراخانوم🫀👸🏼 مامان نوراخانوم🫀👸🏼 ۲ سالگی