ببر عوض کن
عید منم دقیقا همین طورشد رفتم اونی ک خریده بودم پس دادم
ببر عوض کن اگه هم عوض نکرد لاعقل دو سایز بزرگتر بگیر بمونه برا سال بعدش
عزیزم از کجا گرفتی مبارکش باشه خیلی قشنگه😍
برو عوض کن صندل بگیر
صددرصد عوض کن دیگه فصل کتونی داره تموم میشه
عزیزم کاش ی لطفی کنی میبری تعویض ازشون بپرسی کانال ندارن ازشون بگیری کارت مغازه رو ما هم خرید کنیم
من کتونی خریدم برای هاکان 1700
مال پسرم اینه
چقدر قیمت خوب خریدین
حتما برو عوض کن دوسایز بزرگتر بگیر که اندازه زمستونش بشه
خب چی میشه مگه دوتا کتونی داشته باشه
جفتش مگه یه مدله؟
هر کدوم با یه لباس تنش کن
مهوا ۴تا کتونی داره،دوتا ونس داره،دوتا دخترونه همشم میپوشونم😂
آره پس بده سایز بزرگ بگیر پاییز بپوشه
خیلی نازه دلم نمیاد پس بدمممممم😭😭
ببر عوض کن ی سایز بزرگتر بگیر برا پاییزش یا صندل بگیر عوض میکنن اگه تازگی ها گرفتیش
آره اگه عوض میکنه ببره صندل بگیر براش
یا عوض کن یا اگر پس میگیره پس بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.