۱۶ پاسخ

ببر عوض کن
عید منم دقیقا همین طورشد رفتم اونی ک خریده بودم پس دادم

ببر عوض کن اگه هم عوض نکرد لاعقل دو سایز بزرگتر بگیر بمونه برا سال بعدش

عزیزم از کجا گرفتی مبارکش باشه خیلی قشنگه😍

برو عوض کن صندل بگیر

صددرصد عوض کن دیگه فصل کتونی داره تموم میشه

عزیزم کاش ی لطفی کنی میبری تعویض ازشون بپرسی کانال ندارن ازشون بگیری کارت مغازه رو ما هم خرید کنیم

من کتونی خریدم برای هاکان 1700

مال پسرم اینه

تصویر

چقدر قیمت خوب خریدین

حتما برو عوض کن دوسایز بزرگتر بگیر که اندازه زمستونش بشه

خب چی میشه مگه دوتا کتونی داشته باشه
جفتش مگه یه مدله؟
هر کدوم با یه لباس تنش کن
مهوا ۴تا کتونی داره،دوتا ونس داره،دوتا دخترونه همشم میپوشونم😂

آره پس بده سایز بزرگ بگیر پاییز بپوشه

خیلی نازه دلم نمیاد پس بدمممممم😭😭

تصویر

ببر عوض کن ی سایز بزرگتر بگیر برا پاییزش یا صندل بگیر عوض میکنن اگه تازگی ها گرفتیش

آره اگه عوض میکنه ببره صندل بگیر براش

یا عوض کن یا اگر پس میگیره پس بده

سوال های مرتبط