۵ پاسخ

تا دیدی داره اذیت میشه ببرش زیر آب سرد.
نزار خودش رو به خارونه
به هیچ عنوان بدنش رو مالش نده
لوسیون کالامین در قسمت های خارش به جز زیر چشم بزار
از وازلین هم استفاده کن.
لطفا تا دو هفته نیم مخصوصا نزار پیش بچه های دیگه باشه.

نباید باد بهش بخوره زیاد حموم کنه زود ببر دکتر بهش شربت پماد خارش میدن

عزیزم ببر دکتر دارو بگیره
خنکی بده بهش
مایعات زیاد بده
ولی حتما ببر دکتر

چند هفته پیش دختر من گرفت ، دکتر گفت تا بیست چهار ساعت باید می آوردی درمان داشت

روبیکا گپ مادرارو داریم خیلی باحاله😍🥺
دوس داری بیا،😘

سوال های مرتبط