خانما ۶ ماهگی وزن ۸/۶۰۰
قد ۶۲ خوبه ؟؟

۱۰ پاسخ

پسر من ۴ ماهگی قدش ۶۳ بود تولد ۵۵

قدش یکم بلندتر باید باشه فقط اونم رشد میکنه زیاد مهم نیست

قد ۶۲؟
یه کم ژنتیک انگار کوتاه هست که مهم نیست

قد تولدش نرمال بوده ۶ ماهگی یکم کمه که بزرگ میشه قد میکشه ایرادی نداره

وزنش که عالیه
ولی قد کوتاه هست انگار

پسر من قد ۶۶ وزنش ۷۵۰۰ 😂

خیلی خوبه عالی

خداروشکر خیلی خوبه

عالیه

عالی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هلیا♡لیانا♡ مامان هلیا♡لیانا♡ ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی