من ازمایش قندم (گلوکز)میتونم برم بدم یا زوده ۲۳ هفته۵روزم

۶ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من فردا ۲۵ هفته میشم میخوام برم

زوده عزیزم من‌هم دکتر هم بهداشت گفت ۲۶ هفته

از ۲۴ هفتع تا ۲۸ هفته

زوده
من ۲۷هفته دادم

از ۲۴ ب بعد میشه

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد