چقد این فرم لب قشنگه
منم دوس دارگ فیلر لب بزنم ولی خب واقعا گرونه
حالا شاید تا سال دیگه بزنم
من زدم سه تمنی بود اصلا نگف چ برندیه الان دو ماهه میگذره جذب شده خوبه ولی واسه ترمیم میرم
این برند برای زیر چشم خوبه؟ منم پرسیدم گفت ۷/۵۰۰
من خدا روشکر لبم مشکل ندارم خدا جوری زده هر کس لبمو میبینه فکر میکنه ژل زدم هم لب هم گونه باور نمیکنن طبیعیه ولی با ابروم مشکل دارم تتو پاک میشه پوستم پس میزنه کاشت هم خوشم نمیاد روانیم کرده
این مال موقع که تزریق کرده بودم مال 6ماه پیشه
مبارک باشه عزیزم بالاتر از لبت زده چرا؟
من هم شیدینگ. کردم هم ژل تزریق کردم
نورامیس از همه گرونتره رووفیل قیمتش مناسبتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.