۸ پاسخ

چقد این فرم لب قشنگه
منم دوس دارگ فیلر لب بزنم ولی خب واقعا گرونه
حالا شاید تا سال دیگه بزنم

من زدم سه تمنی بود اصلا نگف چ برندیه الان دو ماهه میگذره جذب شده خوبه ولی واسه ترمیم میرم

این برند برای زیر چشم خوبه؟ منم پرسیدم گفت ۷/۵۰۰

من خدا روشکر لبم مشکل ندارم خدا جوری زده هر کس لبمو میبینه فکر میکنه ژل زدم هم لب هم گونه باور نمیکنن طبیعیه ولی با ابروم مشکل دارم تتو پاک میشه پوستم پس میزنه کاشت هم خوشم نمیاد روانیم کرده

این مال موقع که تزریق کرده بودم مال 6ماه پیشه

تصویر

مبارک باشه عزیزم بالاتر از لبت زده چرا؟

من هم شیدینگ. کردم هم ژل تزریق کردم

تصویر

نورامیس از همه گرونتره رووفیل قیمتش مناسبتره

سوال های مرتبط

مامان بهار و تودلی مامان بهار و تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان طلا🌸مکرومه باف مامان طلا🌸مکرومه باف ۴ سالگی