مامانا پایین شکمم ی حسی میکنم ک داره تکون میخوره
چرا بالا نیس😥

۳ پاسخ

چون هنوز بالا نیومده

برای همه همونجاس دیگه
ماه های آخر میاد بالا

فعلا خب همونجاست دیگه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری