آره عزیزم.
مخصوصا یکی از قلا خیلی کمتر و ضعیفتر شده.
نگرانم واقعا
یکسر دستمرو شکممه که مطمئن شمتکونمیخوره🤦🏻♀️
اره واسه منم اینجوریه ولی سونو و ان اس تی میگن خوبه
اره عزیزم…دوقلو ها جاشون تنگ دیگ🥰🥰🥰
برا منم خیلی کم شده انگار فقط تو شکمم یکمی لیز میخوره
برای من اره تقریبا کم شده نسبت ب قبل
کم وبیش الانم به خاطرش بستریم 🤦🏻😢
گاهی وقتا
ن والا الانم داره جرم میده البته روزاییم هست ک خیلی کم تکون میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.