۸ پاسخ

شیر محلی میخوره پسرم خوب میجوشونم میدم با شیر پاستوریزه دل درد میشه آب میوه هم سعی میکنم طبیعی بدم

من شیر محلی میدم جای مطمعن بیست دقیق میجوشنم می م بهشون عاشق شیر هستن

میترسم از محلی خخخ کرم
پاستوریزه حساسیت

من بیشتر بطری میخرم براش،آبمیوه هم گاهی خیلی کم رانی میخرم آب پرتقال طبیعی دوس نداره نمیخوره

من پاستوریزه میدم
اب میوم از مغازه میخرم مارک پکاه بیشتر اناناس میدم

من پسرم هم پاستوریزه میخوره هم محلی تو شیشه شیر دکتر هم گفت مشکلی نداره

اب لیمو طبیعی خوبه
ولی شیر رو محلی نده اصلا سعی کن پاستوریزه بدی

شیر پاکتی پاستوریزه میدم ابمیوه فقط طبیعی اصلا از این سوپری ها نمیدم

سوال های مرتبط