۶ پاسخ

من میخوام ولی یدونه رو حیفم میادپول اسنپ بدم😂
امشبم قراره بریم کلی بگردیم برا شیرخشکش

هنوز داری،میتونی ارسال کنی؟

به دونه ام بیومیل ۳ دارم

من ۶ تا دارم ازش

پیروزی شما کجایید

خونتون کجاست عزیزم؟

سوال های مرتبط