عصرونه پسر خونه و مامانش😬😬

تصویر
۶ پاسخ

سلام مامانی جون
نوش جون پسر گلمون
اما یه توصیه
هیچ وقت چند نوع میوه رو به بچه ندین هم زمان
البته بچه و بزرگسال فرقی نمیکنه .
درسته که همش میوه است اما ارزش غذایی همدیگه رو خراب می‌کنه.
مثلاً موز و پرتغال باهم خوب نیست کیوی‌و موز همچنین .
سعی کنید جدا جدا بدین
مثلاً سیب و پرتغال باهم خوب هست

نوش جونتون

نوش جونش عزیزم پسرت چندتا دندون داره؟؟
خیار خدایی نکرده نمیمونه تو گلوش؟

نوش جونتون عزیزم💕

این حجم و همش و میخوره؟

خیارم میخوره

سوال های مرتبط

مامان آوات مامان آوات ۲ سالگی
مامان هلنا◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍ مامان هلنا◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍ ۱۲ ماهگی
مامان آرشاویر مامان آرشاویر ۱۷ ماهگی
مامان آرین‌کوچولو🩵 مامان آرین‌کوچولو🩵 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی