۱۲ پاسخ

من با پسرم تمرین میکنم به پهلو می‌چرخه فقط. یبار ۴ ماه و ۱۷ روزگی خودش غلت زد ولی دیگه نرفت امروزم پنج ماهش تموم شد

فعلا استراحت کن چون بزنه هی باید بدویی دستشو دربیاری از زیرش

تا پنج ماه صبرش بده

من پسرم 6تا غلت زد

مال من از دیروز غلت میزنع هی جیغ میزنهه بیا نجاتم بده دستم زیرمع🤣🤣🤣🤣معرکه دارم باهاش

زوووووده

برا من هنو نمیزنخ

عجله نکن اونم میزنع بعد هی جیغ میزنع بیا دستمو در بیار 🤣🤣🤣

دختر منم نمیزنه😂

همچنین دختر من ولی دختر من فقد دور خدش همونجور میگرده ولی نمی‌چرخه ب سینع

منم ۵ ماه و چند روزشه🥲

عجله نداشته باش کم کم غلت هم میزنه
فقط کمکش کن و باهاش تمرین کن

سوال های مرتبط