۵ پاسخ

اگه از بدو تواد زیر نظر پزشک باشه بهتره

عزیزم ببرمتخصص اون بهترمیدونه برلت چکاب مینویسه زیرنظرمتخصص خوب میشه نگران نباش

تمام قطره هاشم سروقت بده مولتی واسه وزن گیری

آره وزنش حداقل ۹ یا ۱۰ باید باشه قدش بلنده نسبت به قد اگه شیر خودتو میدی یا کمه یا بچه غذا نمیخوره

من دخترم قدش ۷۷بود وزنش ۹۶۰۰ گفتش کمه قد و وزن تولدش چقد بود

سوال های مرتبط