تلخه...
منم از اول به پسرم پپتی میدم تلخه ولی عادت کرده حالا که دکتر گفت شیرخشک معمولی امتحان کن ببینیم خوب شده یا نه پسرم شیرخشک دیگه ای لب نمیزنه
من از ۶ ماهگی میدم
سلام من دارم میدم
خیلییییییی تلخه
برای بچه هایی هست ک آلرژی ب پروتئین گاوی دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.